بهترین اتوگالری های تهران

۳ بازديد

 ماشین

خرید خودرو فرآیندی است که باید زمان و حوصله زیادی روی آن صرف کنید. بسیاری از مردم این را نمی دانند و در کل فرآیند عجله می کنند. در حالی که ممکن است وسیله نقلیه بسیار سریع‌تر در اختیار شما قرار گیرد، اما اگر این کار را انجام دهید، احتمال سردرد بسیار بیشتر از لبخند وجود دارد .

 

هر زمان که به خرید خودرو فکر می کنید، ابتدا باید ارزش واقعی خودرو را بدانید. این را می توان با جستجوی آنلاین برای MRSP و مقایسه آن با پیشنهاداتی که در منطقه خود پیدا می کنید انجام داد. قبل از هر چیز حتما سایت های مختلف را بررسی کنید .

 

قبل از ورود به نمایشگاه کمی تحقیق کنید. وقتی وارد یک نمایشگاه می‌شوید، قیمت برچسب‌ها معمولاً درست روی ماشین‌ها درج می‌شود. درک این نکته مهم است که همه نمایندگی ها از این قیمت ها کمی فاصله دارند. اگر ابتدا تحقیقات خود را به صورت آنلاین انجام دهید، می توانید درک درستی از میزان فروش خودروی مورد نظر برای شما در منطقه خود به دست آورید. این به شما کمک می کند تا بفهمید چقدر فضا برای مذاکره از قیمت استیکر وجود دارد تا به معامله ای که واقعاً به دنبال آن هستید دست پیدا کنید .

 

هنگام خرید خودرو، این اشتباه را نکنید که فقط روی مبلغ پرداختی ماهانه تمرکز کنید. این می تواند باعث شود که ماشینی گران تر از آنچه واقعاً می توانید بخرید. شما باید روی هزینه کل خود وسیله نقلیه و اینکه آیا این معامله خوبی است تمرکز کنید .

 

هرگز خودروی خود را یک شبه نزد نمایندگی نگذارید. بسیاری از نمایندگی‌ها به شما این فرصت را می‌دهند که خودروی مورد نظر خود را به خانه ببرید تا مدت زمان بیشتری با آن تست کنید. اگرچه این مطمئناً جذاب است، اما اساساً به این معنی است که به آنها فرصت داده می شود تا ماشینی را که شما دارید گروگان بگیرند. این کار دور شدن از یک معامله بد را دشوارتر می کند و به نفع شما نیست .

 

قبل از مراجعه به نمایندگی، بودجه خود را تنظیم کنید. برای انجام این کار، به اتحادیه اعتباری یا بانک محلی خود مراجعه کنید. این مؤسسات نرخ های بهره کمتری نسبت به آنچه که در صورت تأمین مالی وسیله نقلیه از طریق فروشنده دریافت می کنید، ارائه می دهند. همچنین به شما ایده بهتری از بودجه خود می دهد .

 

قیمت کامل را پرداخت نکنید! قیمت استیکر مبلغی بیش از حد متورم است که فکر نمی‌کنند کسی بپردازد. اگر مذاکره کننده خوبی نیستید، کسی را بیاورید که مذاکره کننده خوبی است. از قبل بدانید که ارزش واقعی بازار برای خودروی مورد نظر شما چقدر است، تا بدانید که آیا به قیمت منصفانه نزدیک می شوید یا خیر .

 

از افرادی که به آنها اعتماد دارید توصیه هایی دریافت کنید. توصیه های آنها چیست؟ آیا آنها احساس پشیمانی خریدار می کنند و آرزو می کنند که ای کاش به مسیر دیگری رفته بودند؟ آنها چه اطلاعاتی در مورد خودروهای مختلف موجود شنیده اند؟ صحبت کردن با دوستان و آشنایان کاری است که باید هنگام خرید یک ماشین جدید انجام دهید .

 

به دلیل استفاده از خودرو، آن را خاموش نکنید. بیشتر مردم چیزی جز خرید یک ماشین کاملا نو و براق دوست ندارند. اما آیا این واقعا برای وضعیت مالی شما امکان پذیر است؟ بسیاری از اتومبیل های دست دوم کاملاً خوب هستند و تقریباً به اندازه یک اتومبیل جدید کمر شما را نمی شکند .

 

گزارش ایمنی و گزارش تاریخچه خودرو را از فروشنده درخواست کنید. هر فروشنده خودرو خوب این اقلام را برای هر وسیله نقلیه ای در لات موجود خواهد داشت. این اطلاعاتی است که به شما می گوید که وسیله نقلیه تا چه حد ایمن است و همچنین هر گونه تصادف بزرگ یا کاری که روی ماشین لازم بوده است .

 برای مشاهده بهترین اتوگالری های تهران میتوانید به سایت برتر تهران مراجعه کنید.

شما ممکن است دقیقاً ماشین مورد نظر خود را دریافت نکنید. ممکن است ماشین رویاهایتان را پیدا نکنید یا نتوانید ماشینی با تمام امکانات اضافی بخرید. عدم انتخاب ویژگی های بیهوده به تجربه رانندگی شما لطمه ای وارد نمی کند .

 

قبل از خرید ماشین از نمایندگی، بپرسید که آیا می توانید مکانیکی را برای بررسی موارد بیاورید. شما می خواهید کسی را پیدا کنید که به او ایمان دارید. اجازه ندهید فروشنده مکانیک را پیشنهاد دهد! یک مکانیک خوب به شما اطلاع می دهد که ماشین در چه وضعیتی است .

 

بسیاری از مزایایی که یک فروشنده ارائه می دهد واقعا گران هستند، از جمله ضد زنگ، درزگیر رنگ و دستگاه های ضد سرقت. حتی قبل از اینکه به محل خرید نزدیک شوید، خرید کنید تا بدانید که مغازه‌های خودروهای محلی برای این خدمات چه هزینه‌ای دریافت می‌کنند، و سپس مظنه‌هایی را که دریافت می‌کنید با خود همراه داشته باشید تا یا معامله‌ای را از فروشنده دریافت کنید یا از آن افزونه‌ها صرفنظر کنید .

 

هنگام خرید ماشین، نمی خواهید خودتان را به یک مدل خاص گره بزنید. کمی انعطاف پذیری در رنگ و حتی در خود ماشین به خود بدهید. اگر این کار را انجام دهید، حتی اگر اولین ماشینی نباشد که در نظر گرفته اید، می توانید مقدار زیادی را انتخاب کنید .

 

هنگام خرید خودرو، مهم است که ایمنی را در نظر داشته باشید. "ایمنی منفعل" شامل ویژگی هایی است که خودرو برای ایمن نگه داشتن همه افراد در آن دارد. این شامل کمربندهای ایمنی قابل اعتماد، کیسه های هوا، مناطق مچاله جذب انرژی و توصیه های محافظت از سر است. هنگام جستجوی ماشین به دنبال این ویژگی ها باشید .

 

قبل از رفتن به نمایندگی، برای پیدا کردن ماشین مورد نظر خود وقت بگذارید. با گزینه های موجود برای آن خودرو آشنا شوید. علاوه بر این، تحقیق کنید تا متوجه شوید که مصرف‌کنندگان دیگر برای آن ماشین با گزینه‌های مورد نظر شما چه پولی می‌پردازند. به این ترتیب، بهتر می توانید آماده باشید تا فروشنده خودرو را به قیمتی که ارزش دارد به شما بفروشد .

 ماشین

به عنوان یک قانون کلی، سعی کنید وسیله نقلیه خود را تا پایان ماه خریداری کنید. در حالی که بیشتر دلال‌ها همیشه انگیزه دارند تا یک ماشین به شما بفروشند، به ویژه مایلند تا پایان ماه، زمانی که باید به سهمیه خود برسند، معامله‌ای را با شما انجام دهند .

 

همانطور که قبلاً گفته شد، خرید خودرو چیزی نیست که آنقدر ساده گرفته شود. این یک سرمایه گذاری جدی است و باید فکر و دقت زیادی در این فرآیند انجام شود. مقاله اینجا باید به شما ایده خوبی از بهترین اقدامات قبل از خرید خودرو بدهد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.