مشاور املاک

۳ بازديد

 املاک

هنگام خرید یک ساختمان، مهم است که مطمئن شوید قبل از خرید، همه آنچه را که می توانید در مورد منطقه و خود ساختمان پیدا کرده اید. نکات زیر نکاتی را در اختیار شما قرار می دهد که باید هنگام خرید ساختمان به دنبال آنها باشید.

 

هنگام اجاره یک ملک، حتماً قبل یا در همان روزی که کلید را دریافت می کنید، از وضعیت ملک عکس بگیرید. اگر در اینجا بحثی در مورد آسیبی که ممکن است ایجاد کرده باشید یا نداشته باشید، به این موارد نیاز خواهید داشت. تصاویر گزینه بسیار بهتری نسبت به توضیح نوشتاری هستند.

 

هنگام خرید خانه، نماینده، بازرس یا ارزیاب را با فروشنده در میان نگذارید. اگر نمایندگانی را در تیم خود بیابید تا به شما کمک کنند تا بهترین قیمت را برای خانه ای که ارزش خرید دارد را به دست آورید، شانس زیادی برای خرید دارید.

 

محله را برای مجرمان جنسی به صورت آنلاین در ثبت عمومی ملی مجرمان جنسی بررسی کنید. دانستن اینکه آیا یکی از این شکارچیان در محله‌ای زندگی می‌کند که ممکن است به آن نقل مکان کنید، برای ایمنی شما و خانواده‌تان مهم است. متخلفان ثبت شده و قبلاً ثبت شده را بررسی کنید. یک دقیقه نگاه کردن ممکن است از ناراحتی خانواده شما نجات پیدا کند.

 

یکی از نکات مهم در مورد املاک و مستغلات این است که با طیف وسیعی از افرادی که در طول این فرآیند املاک خریداری کرده اند صحبت کنید. این مهم نه تنها به دلیل نکاتی است که انتخاب می‌کنید، بلکه در سرتاسر جستجوی خانه‌تان، تئوری‌ها یا ایده‌های خاصی فقط پس از تجربه‌ی دست اول معنا پیدا می‌کنند.

 

زمانی که به دنبال املاک و مستغلات مانند خانه جدید هستید. به یاد داشته باشید، این یک سرمایه گذاری بزرگ است و نباید آن را ساده گرفت. در زمینی که به آن علاقه دارید و زمین های اطراف آن تحقیق کنید تا مطمئن شوید آنچه را که برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید. گاهی اوقات چیزهای پنهان را می توان در یک جستجوی سوابق ساده پیدا کرد.

 

ارزان ترین خانه را در بهترین مکان بخرید. مکان چیزی است که ارزش خانه را حفظ می کند. رویه ثابتی که در یک محله عالی قیمتی کمتر از ارزش بازار دارد، می تواند به خانه ای زیبا تبدیل شود که می تواند قیمت بالایی داشته باشد. از سوی دیگر، شیک‌ترین خانه در یک مکان متوسط، خیلی بیشتر از میانگین قیمت یک خانه در همان محله فروخته نمی‌شود.

 

قبل از شروع جستجوی یک خانه جدید، تهیه لیستی از "موارد ضروری" واقعاً سودمند است. چه چیز برای شما بیشتر اهمیت دارد؟ به چیزهایی مانند یک اتاق غذاخوری رسمی یا قدم زدن در کمد فکر کنید. امروزه سبک های مختلفی در بازار املاک و مستغلات وجود دارد، بنابراین انجام تحقیقات شما به صرفه است.

 

اطمینان حاصل کنید که قبل از امضای قرارداد اجاره، تمام جنبه های قرارداد اجاره را به دقت مطالعه و درک کرده اید. بسیاری از مردم تصور می کنند که تمام آنچه در اجاره نامه است همان چیزی است که صاحبخانه ذکر کرده است و بسیاری اوقات چیزهای دیگری در آنجا وجود دارد که با حروف ریز نوشته شده است. هنگامی که آن را امضا کردید، هیچ رجوع قانونی نخواهید داشت، بنابراین آن را به طور کامل بخوانید.

 

هر چند وسوسه انگیز باشد، قرض گرفتن بیش از حد از وام دهندگان به طور کلی ایده بسیار بدی است. وام گیرندگان تمایل دارند وجوه اضافی را به عنوان پول آزاد در نظر بگیرند. این نمی تواند فراتر از حقیقت باشد. در واقع، قرض گرفتن پول اضافی برای شما هزینه بیشتری دارد زیرا سود انباشته را پرداخت خواهید کرد. در برابر وسوسه مقاومت کنید و فقط آنچه برای خرید خانه نیاز دارید قرض بگیرید.

 

حدود 8 هفته است که به دنبال یک خانه جدید هستید و بالاخره خانه مناسب برای خانواده خود را پیدا کرده اید. شما به نماینده خود می گویید که این یکی است، و او شروع به انجام تمام کارهای کاغذی می کند. گام بعدی که باید بردارید این است که مطمئن شوید هیچ گونه افزودنی غیرقانونی به خانه وجود ندارد. اگر این مرحله را رد کنید، شهر می تواند پولی را که مالکان قبلی مسئول آن بوده اند از شما دریافت کند.

 

قبل از امضای قرارداد اجاره در محله قدم بزنید تا تصمیم بگیرید که آیا می خواهید در آنجا زندگی کنید یا نه. اطمینان حاصل کنید که هیچ نشانه‌ای از فعالیت مجرمانه (گرافیتی روی دیوارها، اعضای باند پرسه‌زن در پارکینگ‌ها) وجود ندارد، و محله در شب نسبتاً ساکت است تا بتوانید بقیه‌ی مورد نیاز خود را داشته باشید.

 

در محله هایی که مورد علاقه شما هستند تحقیق کنید. هنگامی که شما در حال خرید خانه هستید، نه تنها خانه را خریداری می کنید، بلکه در حال خرید در یک جامعه نیز هستید و مهم است که در آن احساس راحتی کنید. بنابراین مدارس، خریدها و هر چیزی که مربوط به جامعه است را بررسی کنید تا بدانید وقتی به آنجا نقل مکان کردید چه چیزی در انتظار شما خواهد بود.

 

اگر در تابستان خانه می‌خرید، حتماً به آنچه در داخل آن است توجه کنید. وقتی هوا زیبا است، به راحتی می توان درگیر ویژگی های بیرونی خانه شد. مطمئن شوید که خانه را در فصول دیگر نیز تصویر می کنید، در غیر این صورت ممکن است از خرید خود ناامید شوید. به عنوان مثال، به پنجره‌ها و درها نگاه کنید تا ببینید چقدر از هوای زمستانی جلوگیری می‌کنند.

 

قبل از ارائه پیشنهاد برای خانه، از مالک بخواهید یک کپی از آخرین قبوض آب و برق خود را در اختیار شما قرار دهد. دانستن اینکه هزینه وام مسکن در هر ماه چقدر خواهد بود، بدیهی است که مهم است، اما همچنین بسیار مهم است که شما ایده دیگری را داشته باشید که هر ماه چه چیزی را پرداخت خواهید کرد. قبل از خرید ملک باید بدانید که می توانید آن را خریداری کنید.

 املک

هنگام نگاه کردن به املاک و مستغلات، باید مواردی را که ممکن است چندان مهم به نظر نرسند، اما ارزش خرید بیشتری را به همراه دارند، مد نظر داشته باشید. انتخاب یک ملک با ویژگی های خاص مانند لوازم خانگی جدید یا یک پاسیو مبله ممکن است باعث صرفه جویی در هزینه شود.

 

خرید یک ساختمان می تواند یک سرمایه گذاری بسیار بزرگ باشد. قبل از تصمیم گیری در مورد خرید یا عدم خرید چنین سازه ای باید مدت زیادی فکر کنید. نکاتی که ارائه شده است باید به تصمیم گیری شما کمک کند و خرید را ساده تر کنید. خرید یک ساختمان می تواند بسیار سودآور باشد اگر قبل از خرید وقت بگذارید و همه چیز را بدانید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.